31 Aralık 2009 Perşembe

Dağda Manastıra Gittim Amma, Saçıma Sakalıma Kıyamadım

Yum gözlerini. Ne görüyorsun?
1. Açlık çekenin ekmeği.
2. Okyanus ötesinden gelen vuslat.
3. Temiz su, bak: çocukların karnındaki şiş indi.
4. Kardeşim, sana ne yaptım ki benden nefret ediyorsun? (Suçlu sessizlik) (Kucaklaşma)
5. Küçüğün dondurması elinden kayıp yere düşmüş. Karanlığı cılız sokak lambaları aydınlatır. Hawai gömlekli, gümbür göbek bir adam geliyor, hiçbir şey demeden inceliğini yapıyor ve gidiyor. "Küçük bey'e bir top karadut daha çek!"
6. Eskimonun mangoya bakışı, Madagaskar'da kuzey ışıkları, bugün uzayda yürüdüm anne -iki kapsülle hiç karın doyar mı, gel ben sana yapraklar sarıcam -yanına da şarap aç, üzümün etinden sütünden faydalanalım; coğrafyayı ayağa düşüren yakınlıklar.
7. Bir harf öğrenmek ne demek bilir misin?


"İsteyenlerin" (ve pekâlâ, isteyiniz) yeni yılı kutlu olsun.

Hiç yorum yok: